Specjalista Adwords

Mega Mocne Porady
Specjalista adwords

Poznaj 3 powody, dla których warto zatrudnić certyfikowanego specjalistę Adwords

Jeżeli planujesz reklamować się w płatnych wynikach wyszukiwania, bądź gdy już takowe działania prowadzisz i zastanawiasz się, jak można „wycisnąć” z nich jeszcze więcej, warto dowiedzieć się w czym Mocno Pomocny będzie specjalista Adwords. Oto lista trzech powodów, dla których warto postawić na sprawdzonego praktyka!

Powód 1. Oszczędność czasu

Oczywiście można prowadzić działania Adwords na własną rękę. Z wykorzystaniem samouczka Google jest to możliwe. Jednak tu wchodzi w rachunek koszt zarządzania, czyli ile firma będzie musiała zainwestować od siebie – ktoś będzie musiał się mechanizmów Google nauczyć, żeby kampania w wyszukiwarce została dobrze wykonana. Hasło „dobrze” jest tutaj kluczowe, ponieważ obejmuje szereg czynności, takich jak: planowanie, dobór odpowiednich słów kluczowych, konstrukcja landing page, mierzenie konwersji, analityka oraz oczywiście po uruchomieniu kampanii optymalizację działań. Specjalista adwords praca

Czy jesteś pewien, że Twoi pracownicy będą mieć, pośród innych swoich zajęć, wystarczająco dużo czasu i motywacji do prowadzenia i oceny kampanii reklamowej co specjalista Adwords?

Powód 2. Zawsze chodzi o pieniądze…

Kampania Adwods in progress? Teraz na 99% przyjdzie czas na tzw. frycowe dla początkujących – nie do końca trafny dobór stawek, jakieś błędy związane z niuansami systemu, niezrozumienie do końca specyfiki działań w sieci - oprócz kosztu inwestycji czasu, możemy po prostu przepłacić – tylko po co?

Fakt, ile zapłacimy za jednorazowe kliknięcie reklamy PPC jest uzależnione od wielu czynników. Za to samo słowo kluczowe niedoświadczony operator kampanii Adwords może zapłacić np. 3 zł, gdzie prowadzący to specjalista Adwords, może doprowadzić do obniżenia kosztów za kliknięcie w przypadku tego samego słowa nawet o 60 %. Przy miesięcznym budżecie na kampanię w wysokości np. 20 tys. zł współpraca ze specjalistą może przynieść oszczędności idące nawet w tysiące złotych co miesiąc. Jak to możliwe? Koszt kliknięcia zależny jest od wielu czynników. Najważniejszym z nich jest według Hel Varian Chief Economist tzw. Ranking Reklamy Adwords.

Przykładowa zrealizowana kampania w liczbach

  • Budżet miesięczny 3000 PLN
  • Ilość kliknięć miesiąc (potencjalni Klienci) 1138 – koszt CPC około 2,84 PLN
  • CRO – Ilość Leadów 53
  • Koszt per lead 56,60 PLN
  • Jakość lead 15,60 % - Faktyczna ilość klientów 8

Wyniki Kampanii Adwords po optymalizacji, którą przygotował specjalista Adwords – NEST

  • Budżet miesięczny 3000 PLN
  • Ilość kliknięć miesiąc (potencjalni klienci) 1475 – koszt CPC około 1,54 PLN
  • CRO – Ilość leadów 127
  • Koszt per lead 23,62 PLN
  • Jakość lead 29,60 % - Faktyczna ilość klientów 37,52

Podsumowywując dzięki wprowadzeniu działań optymalizacyjnych, przy tym samym budżecie reklamowym Firma zyskała 29 Klientów miesięcznie więcej

Powód 3. Maksymalizacja magicznego wskaźnika ROI (Return of investment)

Dobry (patrz: sprawdzony) specjalista Adwords będzie w stanie zaoferować Twojemu biznesowi kompleksowe rozwiązania, które obejmą: zbudowanie zoptymalizowanej strony (lub osobnego landing page), opracowanie kompleksowej strategii marketingu on-line, uruchomienie, prowadzenie analityki ruchu na stronie oraz nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kampanii.

Specjalista adwords agencja

Lista zadań, które powinien zagwarantować specjalista Adwords

  • Wybór najlepszego kanału (kanałów promocji)
  • Analiza konkurencji
  • Utworzenie kampanii reklamowych
  • Badania Słów i ich intencji ( dobór o najmniejszych kosztach i największym potencjale konwersji)
  • Stały monitoring wykluczających słów kluczowych
  • Copywriting
  • Monitoring Procesu Konwersji (wykluczanie niedochodowych słów i szukanie nowych(możliwości)
  • Analiza Skuteczności Kampanii
  • Optymalizacja Landing Page
  • Wsparcie Programisty
  • Optymalizacja kampanii (testowanie i poprawianie jakości treści reklamowych)
  • Utrzymanie kampanii
  • Doradztwo

Działania reklamowe w internecie są obecnie tak istotnym elementem funkcjonowania biznesu, że w dobrze zarządzanej firmie przywiązuje się do nich ogromne znaczenie. Jednakże warto pamiętać, że dział marketingu nie musi działać jak agencja internetowa, ale jego przedstawiciele powinni mieć wiedzę i kompetencje, żeby ze specjalistą od Adwords móc współpracować.

Chcesz zorganizować efektywną kampanię Adwords? Skontaktuj się z nami!

Agencja Adwords Dawid Zając - Specjalista Adwords od 7 lat

Tagi: Agencja Adwords, Sprzedaż, Biznes

O Autorze

Witaj! Nazywam się Dawid Zając i jestem doradcą marketingowym oraz autorem bloga Agencji Adwords Nest. Specjalizuje się w płatnych kampaniach Adwords, współtworzę i optymalizuję Landing Page, które zarobiły dla Naszych klientów setki tysięcy zł. Pomagam małym i średnim firmom zdobywać klientów on line.

Najważniejszy cele to sprawić, by Twoja komunikacja była na jak najwyższym poziomie
Każda Kampania Adwords jest przygotowywana w oparciu o analizę rynku, na którym działasz.

2 Komentarze